HTML

Címkék

árvíz (1) barátok (1) bauhaus (1) bérmunka (1) bkv (1) budapest (5) columbus (1) discovery (1) duna (3) életem (1) érme (1) europa (1) f1 (1) film (1) formula1 (1) fotó (7) füzet (1) gellért (2) harmony (1) hegy (2) híd (2) hold (2) horizons (1) írás (1) jégember (1) jupiter (1) kilövés (1) kimi (1) kiro (1) könyv (1) lágymányosi (1) modul (1) munka (1) német (1) new (1) palnetárium (1) pénz (2) raikkonen (1) rakpart (2) rendező (1) saját (2) sajtótájékoztató (1) sorsvonalak (1) start (1) sts 120 (1) szabadságszobor (1) talicska (1) tetőzés (1) tili toli (1) történet (2) űr (2) űrrepülés (1) vb (1) világbajnok (1) víz (2) vízállás (1) Címkefelhő

Szinte mindent tőlem

Kell egy hely, ahol kiirhatom magamból a bennem lévő dolgot:) Ez az általános dolgok helye. Van egy másik oldal is, ahol pedig rövid írásaimat olvashatod: http://fgregor-rovidek.blog.hu

Friss topikok

  • okosss: Szia! Miért nem tudom megnézni a képeket?:((((((( (2009.03.07. 11:16) Gellért-hegyen
  • f_GreGor: Hallani hallottam, de a fejlemények szerint Hamilton se örülne így a VB címnek. Másrészt a szabály... (2007.10.23. 09:03) A nevető harmadik
  • mucurca: :) Nagyon jó! (2007.09.13. 15:30) Vízállás jelentés

Linkblog

Gellért-hegyen

2007.11.08. 20:05 f_GreGor

Mindig is nyughatatlannak tartottam magam. Bár a testalkatom nem arról árulkodik, hogy szeretek kirándulni, de én magam imádok az erődben csatangolni. Nagyjából az év elején elhatároztam, hogy a Gellért-hegyről készítek panorámaképet. Meg amúgy is jó dolog felmászni oda és ott lenni. Szép a kilátás meg egyebek. Úgy alakult az egész, hogy bárkit is hívtam magammal nem volt hajlandó eljönni. Illetve mindig volt kifogás a hegy megmászásának. Egész nyár eltelt így. Nem kicsit esett rosszul, de tudomásul vettem. A régi barátnőmmel nem szívesen mentem fel, mert nem vele akartam ott romantikázni, főleg, hogy a jelenlegi barátja/élettársa is velünk jön.
Hát így történt, hogy november elsején felmentünk a hegyre. Átkeltünk a felújítás alatt álló Szabadság hídon. Apró észrevétel az olvasni nem tudó kerékpározóknak: nem lehet kerékpárral áthajtani. Tolni, ismétlem lassan: T-O-L-N-I-!. Ok? Reméltem is. Elég szűk a hely még 2 gyalogosnak is, nemhogy még egy, két kerékkel rendelkezővel elszáguldani. Lényeg, hogy átkeltünk. A híd lábánál horgászoknak nagy örömük volt, mert halat fogtak. Aztán fel a meredeken. Egyik kanyarban megálltunk. Akkor lefotóztam a házunkat. Majd felhívtam anyukámat és megkértem, hogy álljon ki az erkélyre. Bár távol voltunk, de a fényképezőgép jól teljesített. Ki lehet venni anyumat az erkélyen:)
Végre felértünk a Szabadság szoborhoz. Annak ellenére, hogy már régen túl vagyunk az idegenforgalmi szezonon, így is sokan voltak fent. Csináltunk jó pár képet. Megpihentünk, majd visszaindultunk, hiszen már sötétedet. Szerettem volna éjszakai képeket csinálni, de nem úgy öltöztünk fel. Kezdett hideg lenni, ahogy ment le a Nap. Lesétáltunk, aztán haza bandukoltunk.
Ha lenne valaki, akivel el lehetne menni, sétálni bármerre, és nem csak mondja, hogy ő szívesen sétál, akkor talán még az alkatom is változna. Egyedül nehéz gyönyörködni a természetben. Sajnos nincs senkim, így nehéz még randevú programokra is gondolni. Azokról majd holnap írok.

Íme az elmaradhatatlan kép csomag:

 Szaabadásg-híd Szabadság-híd járdája Felújítás alatt Boldog horgászok
 

Távolban a házunk

Anyum az erkélyen
9. emlet a bal oldalt:)

Szabadság híd

Pesti látkép

    
Kisérő szobor Szabadság szobor A szöveg Sárkányölö 
Erzsébet híd ParlamentErzsébet hídSzép kő
   
  Én   

( a képeket az extra.hu szerverén tárolom )

2 komment

Címkék: budapest fotó barátok híd duna víz hegy rakpart gellért szabadságszobor

A bejegyzés trackback címe:

https://fgregor.blog.hu/api/trackback/id/tr75222795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mirpha 2007.11.08. 21:32:31

Jelen voltam eme eseményen, nagyon jo volt sétálgatni:)igaz kifáradtam de legalább friss levegön voltam:)
szépek a képek gratula:)

okosss 2009.03.07. 11:16:25

Szia!
Miért nem tudom megnézni a képeket?:(((((((
süti beállítások módosítása