HTML

Címkék

árvíz (1) barátok (1) bauhaus (1) bérmunka (1) bkv (1) budapest (5) columbus (1) discovery (1) duna (3) életem (1) érme (1) europa (1) f1 (1) film (1) formula1 (1) fotó (7) füzet (1) gellért (2) harmony (1) hegy (2) híd (2) hold (2) horizons (1) írás (1) jégember (1) jupiter (1) kilövés (1) kimi (1) kiro (1) könyv (1) lágymányosi (1) modul (1) munka (1) német (1) new (1) palnetárium (1) pénz (2) raikkonen (1) rakpart (2) rendező (1) saját (2) sajtótájékoztató (1) sorsvonalak (1) start (1) sts 120 (1) szabadságszobor (1) talicska (1) tetőzés (1) tili toli (1) történet (2) űr (2) űrrepülés (1) vb (1) világbajnok (1) víz (2) vízállás (1) Címkefelhő

Szinte mindent tőlem

Kell egy hely, ahol kiirhatom magamból a bennem lévő dolgot:) Ez az általános dolgok helye. Van egy másik oldal is, ahol pedig rövid írásaimat olvashatod: http://fgregor-rovidek.blog.hu

Friss topikok

  • okosss: Szia! Miért nem tudom megnézni a képeket?:((((((( (2009.03.07. 11:16) Gellért-hegyen
  • f_GreGor: Hallani hallottam, de a fejlemények szerint Hamilton se örülne így a VB címnek. Másrészt a szabály... (2007.10.23. 09:03) A nevető harmadik
  • mucurca: :) Nagyon jó! (2007.09.13. 15:30) Vízállás jelentés

Linkblog

"A történet" - 5. füzet

2007.10.13. 16:34 f_GreGor

Tavaly nyáron, egy éjszaka hazaértem és egy megfogalmazodott történet kezdeteit a Word-ben lejegyeztem (2006. június 26. 0óra 1perc). Egy oldalnyi jött össze akkor. Utána sokáig szünet következett. Utána egy vonaton ülve egy A5-ös füzetbe kezdtem el irni a folytatást. Azóta naponta, illetve mikor úton vagyok írok. Írok a busz/villamos/HÉV megállóban és a járműveken, ha sikerül leülni:)

Még ugyan nem fejeztem be a 4. füzetet, de közel járok hozzá (már csak 1 üres oldal van hátra). Jelenleg az 535 oldalt írtam. Még nincs sok begépelve belőle, de ez nem könnyü dolog. Nem csak helyesírást kell javítani és fogalmazási hibákat, hanem néha teljes jeleneteket kell újra írni, vagy beszúrni.

Íme a sok füzet együtt:

 A könyvem tartalmát majd később ismertetem:) Jelen pillanatban 15. fejezetnél járok. Legalább 6 fejezet van még hátra. Reményeim szerint jövő nyáron már csak a gépelésért aggódok.:) Még nincs címe, mert vlmi találó kellene, mert az Invázió nem csak foglalt, hanem elcsépelt is...

Szólj hozzá!

Címkék: könyv bkv történet saját írás füzet

A bejegyzés trackback címe:

https://fgregor.blog.hu/api/trackback/id/tr87195257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása