HTML

Címkék

árvíz (1) barátok (1) bauhaus (1) bérmunka (1) bkv (1) budapest (5) columbus (1) discovery (1) duna (3) életem (1) érme (1) europa (1) f1 (1) film (1) formula1 (1) fotó (7) füzet (1) gellért (2) harmony (1) hegy (2) híd (2) hold (2) horizons (1) írás (1) jégember (1) jupiter (1) kilövés (1) kimi (1) kiro (1) könyv (1) lágymányosi (1) modul (1) munka (1) német (1) new (1) palnetárium (1) pénz (2) raikkonen (1) rakpart (2) rendező (1) saját (2) sajtótájékoztató (1) sorsvonalak (1) start (1) sts 120 (1) szabadságszobor (1) talicska (1) tetőzés (1) tili toli (1) történet (2) űr (2) űrrepülés (1) vb (1) világbajnok (1) víz (2) vízállás (1) Címkefelhő

Szinte mindent tőlem

Kell egy hely, ahol kiirhatom magamból a bennem lévő dolgot:) Ez az általános dolgok helye. Van egy másik oldal is, ahol pedig rövid írásaimat olvashatod: http://fgregor-rovidek.blog.hu

Friss topikok

  • okosss: Szia! Miért nem tudom megnézni a képeket?:((((((( (2009.03.07. 11:16) Gellért-hegyen
  • f_GreGor: Hallani hallottam, de a fejlemények szerint Hamilton se örülne így a VB címnek. Másrészt a szabály... (2007.10.23. 09:03) A nevető harmadik
  • mucurca: :) Nagyon jó! (2007.09.13. 15:30) Vízállás jelentés

Linkblog

A nevető harmadik

2007.10.21. 20:28 f_GreGor

Alig ért véget a futam. Nem álltattam magam nagy reményekkel, hogy Kimi Räikkönen világbajnok lesz a Forma-1-ben. Végül halálra izgultam magam... mind a másfél órát:) Régen éreztem magam ilyen jól. Damon Hill, Heinz-Harald Frentzen, David Coulthard után a másik kedvencem:) Új felfedezettek közül Kubica és Vettel. Aki látta, tudja milyen jó volt a verseny. Aki nem látta az feltétlenül pótolja valahogy:)

 Soha nem izgultam ennyire egy versenyen mint ma. Mikor elfordultak és nem sokkal később Hamilton kiment a pályáról, már azon gondolkodtam, h mi lesz ezzel a "sráccal". Szegényt még az ág is húzta (ill. a motor nem). Hirtelen eszembe jutott, amit a világsajtó már 2 hete boncolgat: ki mikor lesz világbajnok. Nézem a tv-n a sorrendet erre beugrik, h "Kimi a lehet a világbajnok". Irom az MSN-en a sorta barátomnak: "Nem lehetne most leinteni a versenyt?" Válasz nincs, ő ágyból nézi a futamot. Palik kirohanásánál felhívom: "Mikor veszi észre, h az ismételték Hamilton leállását." Jót nevettünk. Izgulom tovább. Kubica megelőzi Alonso-t. Minden okoskodás nélkül, a legszebb kép előttem: Massa megnyeri a hazai versenyét, Kimi világbajnok. Áh. Elélvezne a Ferrari. :) De haladt tovább a futam. Massa ki kerékcserére. Kimit mutatják, oszlik a gumija... Felrémlik egy futam rémképe mikor Kimi utsó körben kap defektet és úszik el ott a vb címe... áh ne.. Erre Czollener jófiú benyögi az esetet... nah már megint idegbajt kaptam, akár csak miután szépen elkiabálta az időmérőn, h "Hamiltonnak nem volt csak motorhibája.". Erre... na halálfélelemmel néztem Kimi jobb első kerekét... mire a megnyugtatásomra csak behajtott végre a box utcába... Kerék csere-> győzelem.

A nevető harmadik nyert. Ennél szebbet el se tudtam volna képzelni. Hamilton papa azt se tudta egy nyilatkozatában, h Kimi is esélyes rá. Egy életre megtanulja, h a matematikai esély is esély...

Gratulálok az összes pilótának, aki ilyen élvezetessé tették az egész 2007-es Formual 1-es idényt.

4 komment

Címkék: vb f1 raikkonen világbajnok kimi formula1 jégember

A bejegyzés trackback címe:

https://fgregor.blog.hu/api/trackback/id/tr56203175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feketefene · http://feketefene.wordpress.com/2007/10/10/ 2007.10.22. 12:26:01

nevető harmadik... ;)

én is vele nevetek! :D
GRATULA KIMINEK, megérdemli, mert kitartó volt.

Wicked 2007.10.22. 22:04:29

Szépen versenyzett Kimi, elég szép volt! Hát Hamilton jól el cseszte a VB címét, bár még lehet hogy VB lesz, nem tudom, hogy hallottátok-e a hírt, lehet, hogy elveszik kimitől a vb-t valami benzin hőfok miatt! Csatolok linket is így ni: www.vezess.hu/forma1/megsem_r_ikkonen_vilagbajnok/11893/

f_GreGor · http://fgregor.blog.hu 2007.10.23. 09:03:10

Hallani hallottam, de a fejlemények szerint Hamilton se örülne így a VB címnek. Másrészt a szabályzat szerint, a kizárt pilóták pontjait nem kötelező átadni a "következőnek".
Mellesleg, ha megtennék ezt a "gusztustalanságot" akkor soha többet nem néznék F1-t. Tiszteségtelen lenne. Ezzel a véleménnyel nem egyedül vagyok.
süti beállítások módosítása